Grupa dotPR, właściciel marek dotPR i Get More Social, będzie kontynuować kompleksowe działania PR i social media dla Turner Broadcasting System Poland – nadawcy takich kanałów, jak Cartoon Network, Boomerang, TNT czy CNN. Umowa została podpisana na kolejny rok.
Grupa dotPR pracuje dla Turner Broadcasting System Poland od lutego 2016 roku, wspierając bieżącą komunikację dwóch popularnych kanałów dziecięcych – Cartoon Network i Boomerang, a także kanału filmowego TNT. W ramach współpracy, agencja realizuje kompleksowe i spójne działania wizerunkowe klienta w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych.
Do zadań agencji dotPR należą m.in. bieżące relacje z mediami, realizacja kampanii społecznych, doradztwo oraz wsparcie działań marketingowych. Komunikację kanałów Turnera uzupełnia dodatkowo agencja Get More Social, prowadząc stałą obsługę social media dla marek: Cartoon Network (Facebook, Instagram, YouTube), Boomerang (Facebook) i TNT (Facebook, YouTube).
– Z przyjemnością rozpoczynamy kolejny rok pracy dla kanałów Turnera. Jesteśmy dumni, iż mogliśmy wspierać powrót kultowych Atomówek do Cartoon Network, zrealizować kolejną edycję kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj” z udziałem Grzegorza Krychowiaka, kreować wyobraźnię dzieciaków w ramach „Studia Wyobraźni”, zapuszczać wąsy przy listopadowej akcji #Wąstopad w TNT czy wspierać zwierzaki ze schroniska w ramach „Boom! I pomagam”. W tym roku nie zwalniamy tempa, przed nami kolejne wyzwania! – podsumowuje Daria Duszyńska-Sałata, PR Director agencji dotPR.
Działania dla poszczególnych marek Turner Broadcasting System Poland prowadzi zespół projektowy. Za komunikację PR odpowiadają: Marta Bartoszczyk (PR Team Manager), Ewelina Średzińska (PR Manager), Mateusz Sulwiński (PR Executive), wspierani przez Monikę Walczak (Junior PR Executive), natomiast działania w social media koordynuje Zuzanna Fortuniak (Account Manager).
- Obecność w social media od początku stanowi integralną część komunikacji kanałów Turnera. Moderujemy lub zarządzamy łącznie 6 profilami na serwisach Facebook, Instagram i YouTube – mówi Adam Ścibior, Social Media Director w agencji Get More Social. Dla różnych marek i kanałów przyjęliśmy różne cele. Na fanpage’u TNT skupiliśmy się na budowaniu społeczności kochającej dobre kino. Z kolei prowadząc profil Cartoon Network, postawiliśmy na jeszcze bardziej przyjazne relacje z młodymi fanami stacji, kładąc nacisk na codzienną rozmowę – dodaje.
Współpraca ma charakter stały, umowę przedłużono na 12 miesięcy. Wcześniej grupa dotPR została wybrana przez Turner Broadcasting System Poland w toku przetargu ofertowego.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://cafe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/grupa-dotpr-kolejny-rok-dla-turnera